I.Boice | Iranian Boice Community


طبق وعده امروز مجله ی NYLON منتشر شده,اسکن عکس های جونگ شین رو میتونید توی ادامه مطلب ببنید.اگه عکس های بهتری پیدا کردم به همین پست اضافه میکنم :)

 


نظرات شما عزیزان:

مهسا19
ساعت5:33---29 تير 1393
خیلی قشنگ بود ممنون پوری
عکسای سیاه سفیدش که عالین مخصوصا سومی
تو این آخریه مثه معتاداست:)
پاسخ: خواهش میکنم عزیزم,اسکن بهتر پیدا کردم با اینها عوض میکنم


houra
ساعت21:43---28 تير 1393
سلام خسته نباشىد خيلي زحمت كشيديد ممنون
پاسخ:سلام خانوم ممنونم!


فاطیما
ساعت18:10---28 تير 1393
ممنون از عکس های جونگ شین
عکس هاش خیلی قشنگ بودن
پاسخ:خواهش امیدوارم عکس های بهتری پیدا کنم


سارا
ساعت18:01---28 تير 1393
وااااااااااااااااااو داداش من گل کاشته هاااااااااااا.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: شنبه 28 تير 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com